9 sztuczek, aby to zrobić, jeśli chcesz stracić 10 funtów lub mniej

Jeśli masz dodatkowe 10 funtów na ramce dzięki szkoleniom w college ‘ u, jest aktywny społecznie życiem, lub dziewięciu do pięciu, można przypuszczać, że kasowanie, że waga będzie tort metrów (bez ciasta). Ale w pewnym sensie to nawet większe wyzwanie dla spadek 10 funtów, czym on jest, aby rzucić 20 z hakiem funtów.

“Ludzie, którzy dużo stracą, najprawdopodobniej mają złe nawyki żywieniowe, i to jest jasne, co trzeba zrobić, aby się zmieniać” – mówi Keri Gans, D. p., Autor małe zmiany diety. “Z drugiej strony, jeśli jesteś już całkiem zdrowy ogólnie rzecz biorąc, zmiany trzeba zrobić, aby osiągnąć swój ciężar cele nie są tak oczywiste.”

To, jak to się mówi, “to na 100 procent można stracić niewielką ilość masy” – mówi Gans. “Klucz w tym, aby rozpoznać sztuczki, które pozwolą poprawić swoją dietę jeszcze dalej”. Oto od czego zacząć.

WYKORZYSTAJ SWOJE RĘCE, ABY MIERZYĆ PORCJIWYKORZYSTAJ SWOJE RĘCE, ABY MIERZYĆ PORCJI

Jednym z powodów, dlaczego te paskudne kilogramy nie ruszy z miejsca? “Jeśli twój rozmiar porcji nawet trochę poza linią, zużycie kalorii też z linii”, mówi Gans.

Łatwo iść za burtę na wielkości porcji, ale pomiary wszystko, co jesz, może doprowadzić do szaleństwa. Dobry sposób na oko odpowiednią ilość, aby powoływać się na swoje ręce jako przewodnik. “Celem dwie garście warzywa, jedną garść całe ziarna węglowodanów, dłonie są pełne białka, i trochę roślinnego tłuszczu w każdym posiłku” – mówi San Francisco dietetyk Edwina Clarka, s. katedry żywienia i zdrowia w internecie przepis na stronę aplikacji.

NIE SŁOIKA ZDROWEJ ŻYWNOŚCI

Kiedy wiesz, że coś jest caloric, to są bardziej skłonni do nadużywania, mówi Gans. “Ludzie myślą, że są od dnia prosto z miski, jogurt, ale biorą go za daleko, w tym bardzo dużo dodatków” – mówi. Nie wrzucaj na kokosowy, masło orzechowe, suszone owoce i musli. Zamiast tego wybierz jedną lub dwie polewy maksimum i jem ją z mniejszym talerzu lub misce.

W eksperymencie przeprowadzonym w Cornell żywności i nazwa laboratorium, Uczestnicy, którzy używali 10-calowy talerzy serwuje się 22% mniej kalorii niż ci, którzy jedzą z tradycyjną 12-calowych płyt. Naukowcy sugerują, że obniżenie o jeden rok doprowadzi do 18-funt utrata masy ciała dla przeciętnego dorosłego. Jeśli już jesz zdrowo, wykorzystując mniejsze płytki może pomóc ci jeść mniej i cali bliżej 10 – kg utraty wagi w czasie.

ZAPISZ WSZYSTKO, CO JEŚĆ PRZEZ TYDZIEŃ

Może poczuć się jak zrobiłeś wszystko poprawnie, ale sprytne rzeczy można dodać do liczenia kalorii. Aby dowiedzieć się, co oni śledzić spożycie żywności w ciągu kilku dni, korzystając z aplikacji, jak myfitnesspal, a następnie analizować wyniki, aby zobaczyć, gdzie nadmiar licencji może się ukrywać. Myślę, że wezmę kilka cukierków w Halloween, kiedy bank, w drugiej połowie dnia latte naprawić, lub jest w ostatnim kwartale kanapka przedszkolaka. “To może pomóc ci zobaczyć, gdzie można wyciąć” – mówi Clark.

TYLKO ŁYK JEDEN DRINK DZIENNIE

Jeśli nie liczyć kalorie w alkoholu, co może mieć wpływ, mówi Gans. Ograniczać się jednym alkoholową w dzień, radzi ona. Najlepsze wybory są wino (od 120 do 130 kalorii na pięć gramów), wódki, sody (80 kalorii w ciągu jednej uncji wódki) lub piwo (100 kalorii na 12 uncji).

“Ja również mówię ludziom, aby zamówić koktajl, że nie możesz szybko pić, bo będziesz jeść mniej” – mówi Gans. Będzie ci lepiej karmiących dirty martini za parę godzin, niż Downing trzech kieliszków wina.

CENZOR ZAMÓWIENIE W SUSHICENZOR ZAMÓWIENIE W SUSHI

W zależności od tego, co masz, nawet sushi mogą sabotować swoją dietę, Gans mówi. Układ kierowniczy jasny tempura smażone sajgonki-to nie do pomyślenia, ale ostrym tuńczyka z majonezem sos i rolki Alaska z twarogiem też kaloryczne bomby. Lepiej wybory wegetariańskie sajgonki, świeże ryby, sushi, sajgonki lub sashimi, łosoś-awokado rolki, tuńczyk-ogórek rolki, rolki i śledzie.

SEN OD SIEDMIU DO DZIEWIĘCIU GODZIN NA DOBĘ

Taką prostą rzecz jak brak snu może być źródłem twoich 10-kilogramowy ciężar. “Kiedy brakuje ci snu, stajesz się zbyt zmęczony, aby zrobić zdrowe rozwiązania” – mówi Gans. “Pragniesz węglowodanów-obfite śniadanie, a wieczorem będziesz bardziej prawdopodobne, aby zamówić jedzenie, a nie gotować”. Jeśli można złapać wystarczającą ilość zombie, będziesz lepiej przygotowany, aby zdrowe, bardziej niskokaloryczne opcje posiłków w ciągu dnia i skopać tyłek podczas treningu. Z których oba mogą pomóc ograniczyć spożycie kalorii i zrzucić parę kilo.

MIERZYĆ LUB SPRITZ TWÓJ SOS SAŁATKOWY

Sos sałatkowy-jest to jeden z najczęstszych ukryte źródła kalorii, że Gans widzi w swojej praktyce. “Kiedy można wlać do sałatki sos prosto z butelki, jest łatwy w użyciu, zbyt wiele” – mówi Gans. Na przykład, jeśli przesadzaj z opatrunku, który ma 120 kalorii w każdej porcji, aby nie przesadzić z dwoma łyżkami może kosztować dodatkowo 120 kalorii. I jeśli robisz to codziennie, to dodatkowe 600 kalorii dodane do diety na tydzień.

“Odpowiedni Rozmiar porcji sałaty dwie łyżki” – mówi Gans. Miara ta kwota i wlać go na sałatkę, tak, że można uzyskać wizualne, jak to wygląda na swój obiad. W końcu nie trzeba już mierzyć.

TRZYMAĆ OWOCE NA STOLE

W innym badaniu żywności i nazwa laboratorium odkryli, że ludzie, którzy trzymali płatków i sody na dno ważył 20 do 26 funtów więcej, niż ich sąsiedzi, którzy nie.

I nawet jeśli nie miej dużo fast foodów wokół, w pierwszej kolejności, zachowując świeże owoce na przekąskę może pomóc stracić, że dodatkowe 10 i więcej. W tym samym pokarmem i nauka marki laboratorium, ludzi, którzy zachowali owoce na stole ważyły średnio o 13 funtów mniej, niż tych, którzy nie.

ZMIENIĆ SWÓJ TALERZZMIENIĆ SWÓJ TALERZ

Jeśli twoje warzywa nie w rogu talerza z mięsem i ziarnami w środku, można wypełniać zbędnych kalorii, mówi Gans. “Nawet jeśli masz zdrowej żywności, takich jak warzywa, łososia i komosa ryżowa, warzywa powinny być główną atrakcją,” mówi Gans. “Powinny one trwać do 50 procent od talerzu i powinny być umieszczone w centrum”. Mięsa i zboża z gwiazd, każdy z nich otrzymuje jedną czwartą majątku nieruchomego. Wypełniając na niskokaloryczne warzywa zawsze może prowadzić do 10 – kg utraty wagi w czasie,- mówi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright pasujeifab22 2019
Shale theme by Siteturner