5 Kobiet Wyjaśnić, Jak Gubili Ciężar Bez Ważenia Samodzielnie

5 Kobiet Wyjaśnić, Jak Gubili Ciężar Bez Ważenia SamodzielnieU większości z nas jest relacja miłość-nienawiść z podziałką. “Regularne kontrole moduły na wagę w łazience może pomóc zapisz niektórzy ludzie w drodze” – mówi Bonnie Taub-Dix, D. r. N., Autor czytał go, zanim go jeść. “Ale w innych przypadkach skala może być bardziej wrogiem niż przyjacielem.”

Ale czy można naprawdę zrzucić zbędne kilogramy bez ważenia się? Monika Auslander, D. p. mówi “Tak”. “Nie mam czasu do mojego biura, a ja zawsze proponuję klientom ważą sami,” Auslander mówi. “Dane tylko zamienia liczby na negatywne uczucia, które mogą doprowadzić do porządku postępowania”.

Potrzebne są dowody? Oto jak dane pomogliśmy tym kobietom schudnąć i czuć się wspaniale w drodze.

“STOSUJĘ SIĘ DO TEJ RUTYNY, KIEDY MOJE UBRANIA CZUĆ SIĘ MOCNO”

“Waga przenieść. Idę na podstawie tego, jak mocno moja odzież nadaje się, a potem dostosować swoją dietę i ćwiczenia. Kiedy czuję, że moje ubrania nie mocno, piję świeże cytryny woda rano i w ciągu dnia. Picie dużej ilości wody utrzymuje moją energię i oczyszcza mój umysł. Na śniadanie jem mieszanka z owoców, jabłko lub banan, daktyle, pestki słonecznika, migdały i orzechy włoskie, czasem ze zwykłym jogurtem. Na obiad, uwielbiam olejek migdałowy i jabłko, zupy Amy, lub mrożone produkty organiczne, kiedy spieszę się. A ponieważ jestem wegetarianką, mój obiad zazwyczaj Gardenburgers lub Meksykańskie potrawy, takie jak tacos z świeżej kolendry, jalapeno, brązowy ryż i duszone warzywa. Ostatni, ale nie najmniej, mogę zwiększyć swoją krótkiego spaceru od dwóch mil w dzień i wycieczka na cztery mile razy w tygodniu. Po uwzględnieniu tych nawyków, uważam, że moja odzież nadaje się lepiej. Jestem celem dla uczucia, a nie ilość”. —Elizabeth, stracił 8 kg w ciągu dwóch tygodni.

“JA OPIERAM SIĘ NA TO, JAK SIĘ CZUJĘ, ABY OCENIĆ MOJE ZDROWIE”

“Nie podoba mi się obsesja związana ze sprawdzaniem poprawności skala cały czas. Słuchając rozmowy moich znajomych o tym, jak cyfry na swoich wadze wahała się mnie martwić o mojej wadze. Dlatego postanowiłem, że schudnąć bez ważenia się. Zacząłem chodzić w odległości 2,5 km, aby odebrać dzieci ze szkoły przez pięć dni w tygodniu. Wtedy zacząłem jeść mniej rafinowanych węglowodanów i zrezygnować z cukru. Ja w końcu stracić 10 funtów, ale nie kojarzy się wyłącznie na skali, jak to robić. Ja też myślę, że to jest bardziej ważne, aby zrobić zdrowy działań, aby ocenić swój poziom zdrowia, a nie polegać na ilość”. —Sarah, stracił 10 kilogramów w ciągu trzech miesięcy

“PRACOWAŁEM DO SWEGO CELU, NIE DAJĄC SKALA PRZYNIEŚĆ MI W DÓŁ”"PRACOWAŁEM DO SWEGO CELU, NIE DAJĄC SKALA PRZYNIEŚĆ MI W DÓŁ"

“Zacząłem odchudzanie podróż na 315 funtów, i dowiedziałem się, że liczba na skali nie określa mnie. Tam naprawdę nie ma sposobu, aby zobaczyć moje postępy od tego tylko ilość. Ja nie wiem ile moja waga była mięśni lub tłuszczu. Więc wziąłem zdjęcia i pomiary ciała co cztery-pięć tygodni, aby śledzić swoje postępy. I tak jak ja nie obchodzę funtów stracił, nie przytulił, nie skala zwycięstw, jak luz pasa bezpieczeństwa w samolocie lub biodra pokój na karuzeli. Schudłam jedząc czystym 80 procent czasu i picia Shakeology trzęsie. Do moich treningów, poszedłem programów firmy beachbody, które są podzielone na cztery-pięć tygodni faz. Wiedziałem, że skala może się różnić od rana do nocy na podstawie mojego otoczenia, że zjadłem tego dnia, i gdybym miał wystarczająco dużo wody, więc nie chcę dręczyć się, na stałe wchodząc na wagę. I jeszcze schudła”. —Shavonne, stracił 67 kg w 2,5 roku

“WYJŚĆ POZA SKALĘ POMÓGŁ MI RZUCIĆ ZDERZENIOWE DIETY”

“Schudłam i odzyskał go tyle razy, że zostałam opętana tym, co mówi. Każda dieta zmusiła mnie pozbawić siebie i polecam waga wróci. Kiedy postanowiłam schudnąć i utrzymać ją, zacząłem koncentrować się na zmianę złych nawyków. Pierwsze co zmieniłem był dodając zielony sałatka na obiad w każdą noc. Następnie wycięłam soda całkowicie i ograniczyć fast food raz w tygodniu. Pozwoliłem sobie, aby przyzwyczaić się do każdej zmianie, przed przejściem do nowego. I zacząłem czuć się lepiej. Z punktu widzenia ćwiczenia, aerobik nosił mnie, więc skupiłem się na trening siłowy. Chociaż nie siebie, mogłem powiedzieć, że byłem schudnąć, bo moje ubrania nie nadaje się jeden i ten sam. Za około sześć miesięcy, kiedy wiedziałam, że mogę ważyć, nie potępiając siebie, wyszedłem na skali. W tym momencie byłem tak zadowolony z tego, jak się czułem, wiedziałem, że ilość nie ma znaczenia, że dużo. Ja po prostu używali czasu, aby sprawdzić moją stronę. Straciłem 32 funtów w pierwszym roku”. —PAT, stracił 76 funtów za cztery lata, i twierdził, że w ciągu pięciu lat, zanim stracić jeszcze 18 funtów

“SKUPIAM SIĘ NA ZDROWE NAWYKI ZAMIAST LICZBY”"SKUPIAM SIĘ NA ZDROWE NAWYKI ZAMIAST LICZBY"

“Musiałem zrobić pracę za siebie. Pomijając skalę był numer jeden, co powstrzymało mnie od stresu z powodu utraty wagi. Mogłem podejmować najlepsze decyzje, nie myśląc o własnym pokoju. Zamiast martwić się o to, że ważę, skupiam się na wyborze zdrowej żywności, aby jeść, pić dużo wody każdego dnia, i kontrolować swoje porcje. Teraz jestem najsilniejszy kiedykolwiek byłem. Ja nawet nie patrzę na wagę w gabinecie lekarza, bo nie chcę się skupiać na liczbę, gdy już wiem, czuję się świetnie”. —Tracy, stracił 15 kilogramów

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright pasujeifab22 2019
Shale theme by Siteturner